Vážení zákazníci,
- reklamační formulář naleznete ZDE
- formulář pro uplatnění Grance spokojenosti (vrácení do 30ti dní od data nákupu, dle VOP neplatí pro podnikatele a firmy) naleznete ZDE
ZÁRUKA A REKLAMACE
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku).
Záruční doba je 24 měsíců na NOVÉ zboží není-li na faktuře ani v e-shopu vyznačena jiná doba a začíná plynout ode dne převzetí zboží spotřebitelem. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost zboží, kdy např. životnost u baterií je 6 měsíců.
Záruční doba na zboží označeno jako REPASOVANÉ je 12 měsíců není-li na faktuře ani v e-shopu vyznačena jiná doba a začína plynout ode dne převzetní zboží spotřebitelem.
Podnikatelé a právnické osoby nakupující na IČO mají záruku 12 měsíců, není-li uvedeno jinak. Prodloužení záruční lhůty na 24 měsíců je možné za příplatek 590 CZK s DPH.
Zákazník má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího z následujících důvodů:
- Nedodání objednaného zboží, či nedodání správného počtu kusů, barvy, kapacity objednaného zboží.
- Dodání nefunkčního zboží.
- Dodání poškozeného zboží.
Reklamace je možné uplatnit na e-mailové adrese jsme@prodejnajablek.cz a zboží zaslat na adresu prodávajícího (LOMA Trade s.r.o., Pražákova 1008/69, Brno 639 00). Pro řádné uplatnění reklamace je nutné k žádosti přiložit kopii faktury či potvrzení objednávky. Zařízení musí být odhlášené od služby iCloud a zresetované do továrního nastavení.
Reklamaci včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného pro opravu.
Prodávající vydá písemné potvrzení o přijetí reklamace.
Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Nemožnost uplatnění záruky. Záruka se nevztahuje a nelze ji uplatnit v následujících případech:
- po uplynutí záruční doby
- opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním (životnost zboží)
- mechanického poškození, poškození způsobeného neodbornou instalací, neodborným zacházením či obsluhou nebo zanedbáním běžné péče;
- u vad, které nemají prokazatelný vliv na funkčnost, tj. zjm. vady kosmetické
- vady vznikly použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, nesprávného spotřebního materiálu
- poškození elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)
- zboží bylo poškozeno počítačovým virem
- vada vznikla provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
- vada vznikla chybně provedeným upgradem firmware
- zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí
- vady vzniklé v důsledku omezené funkčnosti aplikací, které nejsou vhodné (tj. nejsou vytvořeny) pro aktuální verzi operačního systému. Dále prodávající negarantuje plnou kompatibilitu prodaných součástí s jinými, pracovníky prodávajícího neschválenými součástmi, ani se softwarovými aplikacemi
- pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není odběratel schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
- zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (zejména v rozporu s návodem nebo technickými normami)
- závada byla způsobena cizími látkami vniklými do zařízení
- u zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána;
- u repasovaného\použitého zboží, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
- prodávající neodpovídá za vady zboží, o kterých kupující v době uzavření smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, musel vědět, ledaže se vady týkají vlastností zboží, které zboží mělo mít podle smlouvy
Reklamace NOVÉHO zboží u autorizovaného servisu do 1. roku od koupě
Apple poskytuje v České Republice autorizovaný servis, ve kterém bude reklamace vyřízena nejrychleji.
Telefony zakoupené od nás, pochází z EU distribuce a můžete první rok od koupě daný telefon reklamovat přímo u autorizovaného servisu. Druhý rok záruky musíte reklamovat přes nás, dle instrukcí výše.
Doporučujeme proto Český Servis, https://www.ceskyservis.cz/.
Jak postupovat při reklamaci přes autorizovaný servis?
- Popište co nejpodrobněji závadu.
- Domluvte se servisem na způsobu předání telefonu.